یک نمونه از هزاران مثل که میشه زد ...موردی که من الان باهاش درگیرم

حدود دوسال است که استرالیا داره اینفراسراکچر اینترنتش رو عوض میکنه و جز کشورهای پیشرو است که داره از NBN استفاده میکنه یعنی کل یوزرها باید سویچ کنن سر سیستم جدید بجای ADSL2 و این سیستم با سرعت بیشتر خدمات بهتری رو بتون میده وقتی میگم سرعت اینترنت یعنی من از تو خونم اسپیدتست میزنم و سرعت 11.8 Mbps رو میگیرم برا دانلود این سرعت یک رویا بود برا یوزر خانگی وقتی ایران بودم. این تغییر سیستم که باید با تغییر زیرساخت همراه باشه از طرف دولت درحال انجامه و هر منطقه ای که زیرساختش کامل میشه باید یوزرهای اینترنت سویچ کنن رو NBN خوب الان 3 ماهی میشه که بعد از یکسال از آمدن این سیستم به محله ما و قطع کردن خدمات ای دی اس ال 2 ما سویچ کردیم سر NBN و از اون موقع ما همش قطعی اینترنت داریم یعنی یکدفعه اینترنت قطع میشه برا حدود 5 دقیقه و دوباره وصل میشه و باتوجه به پیگیریهای ما یک مودم دیگه فرستادن برای ما (چون اینجا وقتی قرارداد با مدت 12 ماه با یک پروایدر ببندی مودم مجانیه برات) و باز هم همون مشکل رو داشتیم ولی وقتی من با کابل وصل کنم لپ تاپم رو به NBN box قطعی نداریم... حالا از جزییات بگذریم امروز به کارمنده میگفتم میخوام برگردیم سر سیستم قبلی گفت اصلا امکانش نیس بش گفتم پس راه حلت چیه من اینطوری با شرکت شما ادامه نمیدم و پروایدرم رو عوض میکنم برگشته میگه نه اینکار رو نکن ما اصلا مشتری ناراضی نخواهیم داشت حتما مشکلت رو حل میکنیم  این قیافه من ... بابا اینجا نمیزارن ناراضی بری از شرکتشون چون مشتری مداری حرف اول رو میزنه .. حالا تو ایران... یوزر: سرعتم پایینه قطعی دارم... پروایدر: من کاری نمتونم انجام بدم برات همینه خدمات شرکتمون

و در اینجاست که میبینم اینجا چقدر انسانیم و ارزش داریم... پول میدی خدمات میگیری اونجا هم پول میدی ولی.... هیچی نمگم دیگه